Przedszkola
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poezja
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Batorska Beata
(1)
Frączek Agnieszka (1969- )
(1)
Ignerska Marta (1978- )
(1)
Kwiecińska Mirosława
(1)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(1)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(1)
Swędrowska Małgorzata
(1)
Syndoman Piotr
(1)
Tołłoczko-Syndoman Joanna
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Żelewska Agnieszka (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(3334)
Dorośli
(3251)
6-8 lat
(1658)
Młodzież
(1408)
0-5 lat
(1187)
Przedszkola
(4)
9-13 lat
(1081)
14-17 lat
(452)
Rodzice
(37)
18+
(25)
Literatura polska
(22)
Literatura niemiecka
(19)
Szkoły podstawowe
(13)
Literatura amerykańska
(10)
Nauczyciele
(6)
Literatura angielska
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Logopedzi
(4)
Proza
(4)
Szkoły podstawowa
(4)
14-17
(3)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Dziewczęta
(2)
Grupa wiekowa Dzieci
(2)
Klasa 3.
(2)
Kobieta
(2)
Szkoły średnie
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
0 - 5 lat
(1)
0-3 lat
(1)
16+ lat
(1)
9-13
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chorzy
(1)
DzieciGrupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Edukatorzy
(1)
Gimnazja
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Grupa wiekowa Dorośli
(1)
Klasa 1
(1)
Literatura australijska
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Literatura farerska
(1)
Literatura irańska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura walijska
(1)
Maluch 18M+
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Politycy
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Czytanie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Recykling
(1)
Gatunek
Broszura
(1)
Elementarz
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poezja
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(ABC... Uczę się!)
ABC... uczę się! jest nowoczesną kolekcją edukacyjną dla dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Kolejne książki wprowadzają w świat liter, słów i cyfr, prezentują sytuacje z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Log-N [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz w podskokach, czyli czytanie w zabawie! "W podskokach" - bo adresowany do dzieci, a szczęśliwe i ciekawe świata dziecko nie chodzi, ale podskakuje. "W podskokach" - bo czytanie to bardzo złożony proces, który rozpoczyna się od... ruchu. Ruch zakotwicza myśl, ruch jest „pożywieniem” dla rozwijającego się mózgu małego dziecka. Nacisk na poruszanie się, wykonywanie ćwiczeń gimnastycznych, aktywności ruchowych, takich jak jeżdżenie na rowerze, skakanie przez skakankę znajduje się w naszym elementarzu na pierwszej stronie omawianej litery. Zaproszenie do ćwiczeń i aktywności przed czytaniem ma uzmysłowić dorosłym, że czytanie z małymi dziećmi, może odbywać się tylko przy współudziale ruchu, bo jest to zgodne z fizjologią dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 [Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Recykling / Joanna Tołłoczko, Piotr Syndoman, Mirosława Kwiecińska. - Janki k. Warszawy : AWM, 2019. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Zrobisz To Sam)
Proste projekty atrakcyjnych przedmiotów do samodzielnego wykonania przez dziecko z materiałów recyklingowych. Łatwo dostępne materiały do wykonania przedmiotów zyskują nowe zastosowanie. Szczegółowe instrukcje krok po kroku opatrzone zdjęciami. Fantastyczne pomysły na wiele godzin kreatywnych zajęć w domu i w przedszkolu. Książka uświadamia dziecku, że materiałów odpadowych można samodzielnie wykonać przydatne i atrakcyjne przedmioty. Z publikacji przedszkolak dowie się, jakie materiały i w jaki sposób można wykorzystać. Po zapoznaniu się z tą książką inaczej spojrzy na tzw. śmieci: rolki po papierze toaletowym, kartony i pudełka, makulaturę, plastikowe butelki, wytłoczki po jajkach, korki od butelek. Instrukcjom „krok po kroku” towarzyszą rady i uwagi ułatwiające bezpieczne wykonanie projektów oraz ciekawostki dotyczące przedmiotów, którymi dziecko może obdarować bliskie osoby lub z których może samo korzystać. Do każdego projektu dodano podpowiedź, jakie zastosowanie mogą mieć wykonane przedmioty. Na końcu książki są zamieszczone pytania sprawdzające, bo zawsze warto się przekonać, ile zostało dziecku w głowie, oraz dyplom mistrza recyklingu, który dziecko może wyciąć i powiesić w swoim pokoju. Książka: jest przeznaczona nie tylko dla przedszkolaków, ćwiczy zdolności manualne, uczy precyzji i cierpliwości, wzbogaca wiedzę i słownictwo, rozwija kreatywność i rozbudza ciekawość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 745 [Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obraz i tekst są nośnikami znaczenia. Warstwa wizualna dopełnia znaczenia tekstowe, a także wzbogaca tekst o jakości znaczeniowe i estetyczne. Warstwę tekstową tworzy krótki, zazwyczaj rymowany tekst, personifikujący głoski ukryte w wykrzyknieniach. Te dwie przestrzenie oddziaływania tworzą nierozerwalną całość: słowa wyzwalające skojarzenia wokół wykrzyknień dopełniają sens ukryty w wizualizacji, a wizualizacja materializuje słowne wyobrażenie. Całość oddziaływań edukacyjnych sprowadza się do wyzwalania myślenia o głosce i literze w dziecięcej świadomości – SŁOWEM („Skuteczne zdziwienie. Wyzwalająca myślenie nauka czytania”), OBRAZEM („Zamieniam się w słuch, czyli opowieści dźwiękiem malowane”) i RUCHEM („Dźwiękoznaki-Literaki. Wyzwalanie myślenia ruchem”) – w wyniku skutecznego zdziwienia. Koncepcja Skutecznego zdziwienia zakłada, że początkową naukę czytania i pisania należy rozpocząć na etapie edukacji przedszkolnej, ponieważ w tym czasie rodzi się dziecięce zainteresowanie obrazem dźwiękowym głoski i graficznym Litery. W procesie czytelniczego oswajania ważny jest dla nas udział zarówno nauczycieli, jak i rodziców, którzy jak nikt inny znają duchowe potrzeby swoich dzieci i wiedzą, jak ważna jest przyjemność czy nawet radość uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Dzieci] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej